Vorige week was Yanntjes laatste week in de creche, hij mag na dit verlof naar school. Hij moest natuurlijk uitgebreid afscheid nemen van zijn grote vriendinnen Lut en Jeanine (ze werken halftijd en wisselen elkaar af) en van de kindjes, met bijhorende cadeautjes.

Lut en Jeanine kregen elk een zelfgemaakte boodschappentas met Yann zijn handjes erop (en chocolaatjes en enkele foto’s).

De uitleg voor de tas haalde ik hier.

Het cadeautje voor de andere kindjes was niet zelfgemaakt. Ik ben nu wel thuis maar toch had ik geen tijd meer gevonden. Ik ben rap gaan winkelen en in de Zeeman hadden ze leuke washandjes voor weinig geld. Ik heb er nog een papiertje aan gehangen en een zakje koekjes in gestopt. Het resultaat vond ik alvast geslaagd, hopelijk de kindjes ook.  Hieronder op de foto samen met zijn “afstudeerhoed”.

