Het is druk hier. Ik ben thuis en zou nu eigenlijk heel veel tijd moeten hebben. Helaas dus. Elise heeft veel aandacht nodig (en de andere twee vragen natuurlijk ook hun deel). Ik ben met vanalles bezig  maar voorlopig is er nog niets afgewerkt.

Mijn lijstje:

  • cirkeljas (einddatum = kerstavond, ongeveer halverwege) 
  • konijn voor Elise (kerstavond – bijna klaar)
  • konijn voor A. (kerstmis – nog niet begonnen)
  • doopsuikercadeautjes (slecht 3 meer over, al 2 bijgemaakt, nog minimaal 10)
  • zetel herstellen (moest al heel lang klaar zijn)
  • DJ blokje (gesneden)
  • kerstballen (best voor kerstmis – nog niet begonnen)
  • warme knuffel voor Elise (kerstavond – nog niet begonnen)

Ik vrees dat ik veel ga moeten schrappen. Ik heb al veel van de geplande  zelfgemaakte kerstcadeaus geschrapt. Die zullen voor de volgende kerst zijn.

