Juwelen maken staat al heel lang op mijn todo lijstje, maar ik had wel altijd een reden om er niets eens aan te beginnen. Deze week zag ik op haar blog een paar mooie zelfgemaakte kettingen en oorbellen.  En toevallig moest ik nog in de Vertas zijn. Ik heb direct wat kralen gekocht. Dezelfde avond nog in de gereedschapskist de nodige tangen ed gezocht (helaas niet alles gevonden). Voila, mijn eerste oorbellen:

100% tevreden ben ik nog niet. De linkse moet ik opnieuw maken, ik heb (nog) niet de juiste tang, dus de haakjes zijn niet mooi rond. De rechtse vind ik wel super, alleen wegen ze wat veel.

Deze week heb ik wat extra stofjes gekocht (van boven naar onder): 5m rode tule, 1,5m witte gabardine, 1 m rode gabardine, 1,2 m rode ribvelours en 2m zwarte glanzende stof.

Hieruit moeten 3 halloween kostuums en 1 jongens broek gemaakt worden. De halloween pakjes moeten reeds volgende vrijdag klaar zijn (dan vieren ze het op school). Ik zal er maar aan beginnen.

