Beste wensen voor 2013.
Cadeautjestijd is hier bijna afgelopen en ik heb slechts 8 (half) zelgemaakte cadautjes gegeven (van de 26 die nodig waren – foei).

De schoonbroers en – zussen en de peter van Yann kregen een koffie / chocomelk met iets lekkers erbij. In de Hema heb ik leuke tassen met schoteltje gevonden en versierd met een porcelein stift. 1 cadeautje is vertrokken zonder foto, dus hieronder alleen de schoonbroers en – zussen.
168
Dan nog iets lekkers erbij gevoegd en ingepakt in folie (maar dat gaf niet op de foto).
170
Een neefje (met een korte naam) kreeg een schriftje met stempel. De andere neefjes/nichtjes zijn ofwel nog te jong of hebben een te lange naam. Het schriftje heb ik bekleed met stof en zijn naam erop gestreken. De naamstempel heb ik 2x mogen maken (ik had het spiegelbeeld principe nog niet door de eerste keer – lol)
167
Van twee cadeautjes moet ik een foto nemen (heb er ook eentje extra voor mezelf gemaakt) šŸ˜‰
En alle cadeautjes werden ingepakt met de hulp van de kindjes (hieronder een deel ervan)
163

