Ik moest nog een zelfgemaakt cadeautje tonen. Ik maakte nl een aantal kettingen. Het zijn pakettjes gekocht in het Elfenatelier en heel gemakkelijk te maken. ( hun site staan er betere fotokes).Ik heb er 4 gemaakt: eentje voor mijn ma, eentje voor Yelena en 2 reserve cadeaus voor mezelf.

013
Op de foto staan er maar 3. De paarse heb ik dubbel gemaakt en cadeau gedaan aan mijn ma. De rose is natuurlijk voor Yelena en is even fel /feller roos als op de foto. Het zijn neon kralen. In het pakketje zat een zilver kleurige bloemhanger, die heb ik vervangen door een rose roos.

De kindjes hebben ook een zelfgemaakt cadeau gekregen van de schoonzus. De schoonma van de schoonzus heeft een borduurmachine en ze kregen elk een handdoek met naam erop. Deze komen van pas voor de zwemlessen. Yann en Yelena hadden reeds eentje (van haar gekregen) en nu kunnen ze wisselen.
012

