Ik was mijn blogverjaardag helemaal vergeten. 4 februari was het 2 jaar geleden dat ik mijn eerste blogstapjes zetten (toen nog op severien.weblog.nl). Gelukkig had ik toen een goede datum uitgekozen om de starten: nl. de dag dat zij haar 5de blogverjaardag vierde. Dankzij haar blog wordt ik er ieder jaar terug aan herinnert. Anders zou ik het pas volgende maand ontdekt hebben.

Ondertussen heb ik niet stilgezeten. Vrijdag was het carnaval op school en – natuurlijk- moest er iets zelfgemaakt tussen zitten. Yelena kreeg een prinsessenjurk (gebasseerd op de verkleedjurk van knipmode) en Yann ging zijn prinsenpak van Haloween terug aandoen. Maar …. vrijdag wou hij absoluut zijn ridderpak aan (eentje uit de Hema). Want op school zitten er “boeven” en een ridder kan zich verdedigen.
Zo zijn ze vrijdag vertroken.
005
Gelukkig zijn er thuis geen boeven en vandaag wou hij wel prins zijn en is zo meegegaan naar de supermarkt.
009
Maar nu ga ik verder werken. Ik heb een nieuw “speelgoedje” gekocht en ben nog bezig een babycadeautje (voor morgennamiddag) af te werken. Hieronder al een “preview”.
001

