CreaDiva zocht een aantal tester om haar kikkertasje patroon uit te testen. Ik postte direct mijn kandidatuur, want tasje zijn hier heel populair en het ziet er een leuk treinprojectje uit.
(en het is natuurlijk ook een leuk tasje).
Ik was een van de gelukkige en ging rap wat gepaste wol halen. Na 5 treinritjes en een paar uur rommelmarkt zitten kan ik dit al showen.
017
Het is – voorlopig toch- een gemakkelijk patroontje en het haakt vlot. Je moet alleen het patroon volgen en geen rijen overslaan. Dat gebeurt wel eens als ik om 7u30 op de trein zit te haken. Maar je hebt het rap door wanneer je verkeerd zit.
Met morgen nog een dagje kinderloos treinen, hoop ik deze bijna af te hebben. Thuis moet ik voorlopig de bolletjes wol goed opbergen. Sinds zondag hebben we 2 wolfanaten in huis.
016

