Ik heb wat berichtjes in te halen. Ik had een paar weekjes vakantie en ben hier niet geraakt. Er zijn wel een paar dingen afgeraakt (en een paar dingen ben ik begonnen) en een paar oudere zijn nooit geblogd geraakt.
Jeanine is een van de verzorgsters van het groepje waar Elise al enkele maanden zit. Yann zat ook in haar groepje en Yelena zat in het groepje ernaast (dus ook gemiddeld 1u per dag bij haar). Door ziekte is ze jammergenoeg moeten stoppen met werken (na 40 jaar daar gewerkt te hebben).
Yann en Yelena hebben allebei een tekening op stof gemaakt en ik naaide er een kussen van (zodat ze goed kan rusten).
Yelena tekende Jeanine (midden met rose hakschoenen) en Elise in de creche, met rechts de schuifaf.
001
Yann tekende een heel verhaal over vechtende dino’s.
002
Opa Jos was jarig in juli (60!!) en kreeg eenzelfde kussen. Yelena tekende het huis van oma en opa, met de moestuis in het midden, een vuurspuwende draak en een regenboog.
011
Yann tekende iets abstract, met links een regenboog.
010
Het binnenkussen komt van de IKEA en ik volgde een tuto van oon. Elise mocht niet tekenen. Het lukt haar wel om een mooie “kriebel krabbel” tekening te maken, maar deze stiften waren speciale voor op stof. Niet geschikt voor een peuterke, maar ze mocht het kaartje voor Jeanine kleuren.

