Bij het elfenatelier staan er steeds een aantal pakketjes te roepen om gekocht te worden. Eentje kon ik echt niet weerstaan: een gehaakte ketting met bloemen pailletjes en rocailes – in het turkois, met een eenvoudig patroon. Na een avondje alles op een raad zetten, kon ik aan de slag. Het resultaat vind ik super, maar …. ik sta er niet mee. Het is te uitbundig voor mij. Gelukkig wist Yelena wat doen ermee en ze heeft een nieuwe haarband bij.
053

Het haken vond ik leuk en het heeft nog een vervolg gekregen. Yelena gaat volgende week naar het eerste leerjaar en mocht een mooie boekentas uitkiezen. Eerst wou ze iets prinses achtig. Uiteindelijk heeft ze voor een steviger roos exemplaar gekozen, met als voorwaarde dat ik een mooi “boekentasjuweeltje” ging maken. We gingen samen naar het elfenatelier en ze koos een aantal mooie kralen uit. Hieronder het resultaat, we zijn beiden heel tevreden. Hopelijk blijft het lang aan de boekentas hangen.
017

