Yelena is eind juni afgestudeerd als kleuter en daar hoorde een nieuwe jurk bij. Het is het “leila” patroon uit het boek “zelfgemaakte kleertjes“. Het stofje is een Koka stofje uit mijn kast (een 2 – tal jaar geleden gekocht bij vermiljoen). Yelena vindt het mooi, ondanks dat het meer blauw dan roos is.003
Streepje wou mee op de foto.
002
Als knoopjes heb ik hartjes kamsnaps gebruikt. Een paar maand geleden zag je overal in blogland berichten verschijnen over kamsnaps en na een demo bij de “stoffen madammen” heb ik er ook eentje gekocht. Heel handig, want ik heb een hekel aan knoopsgaten maken. Zelfs met mijn nieuwe naaimachine lukt het me nog steeds niet om een mooi knoopsgat te maken.
004
De overstap naar het eerste leerjaar is goed verlopen. Al vindt ze het jammer dat ze niet meer mogen spelen in de klas.

