Iets afmaken is duidelijk geen specialiteit van mij. Het lijstje is lang. Ik verplicht mezelf vanaf nu om steeds een van de ufo’s af te werken (of een duidelijke vooruitgang te maken – want er zit een veel jarenproject tussen) voor ik iets nieuws begin.
Mijn lijst – in willekeurige volgorde:

  • zwemrugzak in paddestoelstof
  • gehaakte cirkeljas
  • gehaakte dino
  • gehaakte sneeuwvlok
  • gehaakte octopus
  • gebreide sok
  • 1 rok voor mezelf
  • 1 rok voor Yelena (met gehaakt boordje)
  • 1 winterjas voor Yelena
  • 1 t-shirt voor Yelena
  • 1 jurk voor Yelena
  • muts voor Yann
  • gehaakte ketting / buis
  • gehaakte ketting met kralen
  • v- halsketting
  • “boom” oorbellen
  • mijn “oudje” – patchwork dekentje
  • mijn Dear Jane
  • kantbrei oefening
  • kantbrei sampler
  • Turkse gehaakte ketting

Deze laatste mag al geschrapt worden :-). De ketting was al efkens gehaakt, maar ik had geen mooi slotje. Rap opgelost dus.

086

