Een veel te laat gelukkig nieuw jaar voor iedereen. Het is weer tijd voor goede voornemens. Voila, hier zijn de mijne:

  1. projecten afwerken – ik ben er eind vorig jaar aan begonnen en ga vol moed verder. Alleen de laatste fase van het afwerken (het bloggen) ontbreekt nog
  2. Sommige bloggers doen “3 stoffen uit, 1 stof in”. Dat vind ik te moeilijk. Ik probeer dit jaar mijn stofhoeveelheid niet te laten groeien. Ik mag dus alleen de hoeveelheid stof aankopen dat ik gebruikt heb in een nieuw afgewerkt project (gisteren net 4m stof gekocht, dus ik sta al in het rood)
  3. Een boekentas maken voor Elise (tegen 1 sept 2015)
  4. een grote handtas / weekendtas maken
  5. veeeeel jurkjes maken! In 2015 hebben we een eerste communicant en ik wil /moet nog veel oefenen
  6. een workshopje volgen (misschien voor 3 of 4 of 5 of nog iets nieuws)

Het is “simpeler” dit jaar, dus misschien gemakkelijker om te halen?

 

