Tags

Ik ben dol op lijstje en ik kom vaak x voor x tegen met dan x aantal dingen voor je x leeftijd wordt. Een heel leuk idee, maar ik ben vandaag aan mijn laatste jaar als 30-er begonnen. 40 puntjes zijn wel veel voor 1 jaar. Gelukkig voel ik me een stuk jonger :-). Ik begin mijn lijstje met een aantal die in nu reeds bezig ben/ingepland heb en die ik wil afronden (wat 20 is ook al veel te veel). Het is een mix van vanalles.
1. 5 km of 30 min lopen (zonder wandelpauzes) -> nog 8 start to run lessen te gaan lopen
2. Kleren voor mezelf maken (tricot jurk voor mezelf is al ingepland)
3. 10 knuffels naar zonneknuffels opsturen ( een 6- tal gemaakt maar nog niet afgewerkt)
4. 10 borduurwerkjes naar borduren voor zonnedekens sturen (2 opgestuurd  )
5. feest jurk / communie jurk Yelena maken
6.  daguitstapje / weekend met Yelena
7. 50 blog berichtjes (deze telt al mee)
8. boekentas Elise (tegen 1 sept)
9. mijn DJ patchwork heropnemen
10. veel kleren met flock folie versieren
11. leren smocken
12. kamp bouwen in ons bosje
13. fietsen
14. leren appliceren met mijn borduurmachine
15. “100 things challenge” – minstens 100 kapotte, niet-gebruikte, dubbele dingen weggooien/weggeven
16. afwerken van “oude” projecten
17. nieuwe handwerk techniek leren – nog geen idee wat, maar er is nog nieuws.
18. creatief hoekje inrichten
19. De kids leren (basis) handwerken.
20. dieet – laatste maar toch dringend: mijn gewicht heeft al een nieuwe voordeur gekregen, ik pas volgend jaar.
21. een give away of een pif of een swap of iets gelijkaardigs (mee)doen.

