Yelena mocht begin juli voor de eerste keer mee op scoutskamp. Ze  gingen voor 5 nachten, maar sliepen (gelukkig) in andere scoutslokalen. Als voorbereiding mocht ik op alles haar naam zetten, mijn borduurmachine kwam van pas.

Op haar nieuwe logeertas. Ze had nog geen eigen logeertas. Het patroontje is zelf ineen geknutseld. Op internet vind je tal van patronen, maar ik vond er geen goede, die groot genoeg was (en niet te duur). Het stofje komt van een bekende zweedse meubelwinkel, maar ingekleurd door Yelena en mezelf. Het was best ontspannend om nog eens te mogen kleuren.

079

Het roze stofje was nog een restje.

080

En ik heb hard mijn best gedaan om de tekening in de bovenkant te laten doorlopen.

081

De binnenkant van de tas is afgewerkt met biaisband (uitleg gevolgd uit het boek “mijn tas”).

p.s. een weekendtas / logeertas maken was ook een van mijn goede voornemens voor 2014

