Sinds deze week heb ik geen peuterkes meer thuis. Elise is aan haar schoolloopbaan begonen. Het is voor haar en voor mij wat wennen.  Sinds september 2009 (met uitzondering van 2 maand tussen Yann en Elise) hadden we een (of twee) kindjes daar in de creche. Door wat extra verlof te nemen, is ze wat eerder gestopt dan gepland (begin augustus). Ik moest dus snel een cadeautje voorzien. Ik greep terug naar een reeds goedgekeurd cadeau: een kussen (met paspel en rits).  Ik maakte 3 cadeautjes. Elise had 2 (halftijdse) verzorgsters en eentje voor de directrice.

Lut kreeg haar cadeautje op haar laatste dag met Elise. De tekening is ingekleurd door Yann. Hij heeft ook in haar groepje gezeten.

2014-07-30 06.30.26

De kindjes van haar groep kregen een zandspeelgoedje uit een Zweedse winkel.

2014-07-30 06.30.00

Op haar laatste dagje kregen Jocye en de directrice elk hun kussen.

2014-07-31 21.19.54

De kussen voor Jocye is ingekleurd door Elise (met wat hulp van mezelf). Die van de directrice is ingekleurd door Yelena, want Yelena vindt haar super lief.

2014-07-31 21.20.11

Natuurlijk kregen ze ook wat chocolade erbij. Het zullen voorlopig de laatste tekeningen op stof worden, de stiften zijn helemaal op.

 

