Een maandje geleden zette ik dit op facebook:

“dankzij Inge doe ik mee aan het Pay it forward initiatief.
wat wil dit zeggen?
de eerste vijf mensen die op deze status reageren met ‘ik doe mee’ krijgen van mij in de loop van 2015, op een onverwachts moment, een verrassing van mij. Het kan vanalles zijn (al mag je van mij waarschijnlijk iets zelfgemaakts verwachten), gewoon een verrassing. Het zal totaal onverwachts komen, zonder waarschuwing, en wanneer ik in de stemming ben of iets vind waarvan ik denk dat ik je er blij mee kan maken.
de vijf mensen die meedoen, moeten hetzelfde doen als ik nu doe, dit bericht op hun facebook plakken op hun eigen tijdlijn.
en dus ook vijf mensen blij maken! (en dan zeg ik erbij: je hoeft niet iets zelf te maken, het mag ook gewoon een kaartje zijn, of iets anders, gewoon iets leuks!)
zo vormen we uiteindelijk één groot web van positiviteit en verrassingen!
Laten we samen van 2015 een goed jaar maken!”

Maar dat leverde alleen een paar likes op. Dus zet ik het hier. Wie wil er een verrassing ontvangen in 2015?  Ik zou het jammer vinden indien het hier stopt.

